دانلود آلبوم سه بعدی ویروس ها و باکتری های بیماری زا

((مرتبط با علوم ششم))

منبع:بانک سوالات ششم - بیگدلی





















باتشکر از:دبستان شاهدبندرانزلی





5- سعی کنیم ساعت تدریس را تغییر ندهیم.



| نرم افزار هاي آموزشي سال سوم | 1540 |
| نرم افزار هاي آموزشي سال سوم (2) | 606 |
| نرم افزار هاي آموزشي سال سوم (3) | 599 |
| نرم افزار هاي آموزشي سال سوم (4) باتشکر از:آموزش ریاضی |

نظام رتبه بندی حرفه ای معلمان
نظام رتبه بندی معلمان چیست و چگونه اجرا می شود؟
معلمان برای ارتقای رتبه باید چه ویژگی هایا قابلیت هایی داشته باشند؟
روند و برنامه ی زمانبندی طرح چگونه است؟
.........
پاسخ همه ی این سوالات و سوالات دیگر خود را با کلیک برروی تصویر ودانلود کتابچه ی مزبور دریافت کنید.

آموزش تولید محتوای الکترونیکی با نرم افزار فلش (ویژه فرهنگیان)
| درس اول | درس دوم | درس سوم |
| درس چهارم | درس پنجم | درس ششم |
| درس هفتم | درس هشتم | درس نهم |
| درس دهم | درس یازدهم | درس دوازدهم |
| درس سیزدهم |
متن کامل PDF کتاب های درسی بر اساس دورههای تحصیلی 
آموزش مجازي نرم افزارهايی
.....فتوشاپ،استوديو مكس، آفيس و ديگر نرم
افزارهایكاربردی تحت ويندوز به صورت تعاملی

منبع :رشد




دانستنیهای زیبا از قرآن


فرمولهای ریاضی که برای حل تمرینات ریاضی ششم به کار می آیند
تعداد پاره خط ها و نيم خط ها
1-هرگاه چند نقطهي متمايز(جدا از هم)،بر روي يک خط راست باشند تعداد پاره خط ها از فرمول زير به دست مي آيد.
2 ÷ (تعداد فاصله ها × تعداد نقطه ها ) = تعداد پاره خط ها
توجه : تعداد فاصلهها هميشه يکي کمتر از تعداد نقطهها است.
2-هرگاه چند نقطهي متمايز،بر روي خط راست باشند، تعداد نيم خطها از فرمول زير،به دست مي آيد.
2 × تعداد نقطهها = تعداد نيم خطها
3-هرگاه چند نقطهي متمايز، برروي يک نيم خط باشند،تعداد نيم خطها مانند مثال زير به دست ميآيد.
مثال: برروي يک نيم خط،هفت نقطهي متمايز وجود دارد چند نيم خط،در شکل وجود دارد؟
پس (8 = 1 + 7 ) نقطه داريم يعني 8 نيم خط خواهيم داشت.
4- هرگاه چند نقطهي متمايز، برروي يک پاره خط باشند نيم خطي، درشکل وجود ندارد.
باتشکراز:آموزگار اول تا ششم

کد کتاب: 53/5 سال تحصیلی: 92-93دوره تحصیلی: | ![]() |
برای دریافت فایل بخشی از کتاب، روی موضوع مورد نظر کلیک کنید: | |
دانلود نمونه سوالات و مطالب پایه ی ششم 
پیش نویس راهنمای معلم علوم ششم (۷ درس اول)
پیش نویس راهنمای معلم علوم ششم (۷ درس دوم)
کتاب راهنمای معلم درس تربیت بدنی پایه ششم
کتاب راهنمای معلم درس تفکر و پژوهش
تهیه ی کاغذ از چوب(دانلود فیلم آموزشی علوم ششم) ۱۸/۰۷/۹۱
جدول زمانبندی دروس پایه ی ششم ۱۹/۰۷/۹۱
سوالات متداول ریاضی ششم ۲۰/۰۷/۹۱
پروژه ی کار و فناوری ( شبیه سازی خودرو ) ۲۰/۰۷/۹۱
پروژه ی کار و فناوری ( ساک دستی ) ۲۰/۰۷/۹۱
پروژه ی کار و فناوری(چی به چی مربوطه) ۲۰/۰۷/۹۱
پودمان کار و فناوری ( رسامی ) ۲۰/۰۷/۹۱
پودمان کار و فناوری(احجام تزئینی) ۲۰/۰۷/۹۱
روش تدریس ریاضی ششم(صفحه ۳۵-۱) ۲۰/۰۷/۹۱
روش تدریس ریاضی ششم(صفحه ۹۹-۳۶) ۲۰/۰۷/۹۱
فیلم بوی خوش مدینه(مربوط به صفحه 8 تفکر و پژوهش) ۲۰/۰۷/۹۱
چگونگی تمیز دادن ترکیبات وصفی و اضافی از یکدیگرجدید
۰۹/۰۹/۹۱
کتاب راهنمای تدریس کار و فناوری جدید
۱۴/۰۹/۹۱
نمونه سوال 4درس اول مطالعات اجتماعی(به صورت فایل قابل ویرایش)جدید
۱۵/۹
منبع:دبستان انلاین

تفکر و پژوهش(فعالیت 3)
" نارنجی پوش امانتدار "
احمد ربانی رفتگر شهرداری بجنوردی پس از پیدا کردن کیف یک میلیارد تومانی، آن را به صاحبش برگرداند.



باتشکراز:آموزگار اول تاششم


باتشکراز:دبستان شاهدانزلی


کمانگیر پیر و عاقلی در مرغزاری در حال آموزش تیراندازی به دو جنگجوی جوان بود. در آن سوی مرغزار نشانه ی کوچکی که از درختی آویزان شده بود به چشم می خورد. جنگجوی اولی تیری را از ترکش بیرون می کشد. آن را در کمانش می گذارد و نشانه می رود. کماندار پیر از او می خواهد آنچه را می بیند شرح دهد.
می گوید: آسمان را می بینم. ابرها را. درختان را. شاخه های درختان و هدف را. كمانگیر پیر می گوید: كمانت را بگذار زمین تو آماده نیستی.
جنگجوی دومی پا پیش می گذارد. كمانگیر پیر می گوید: آنچه را می بینی شرح بده.
جنگجو می گوید: فقط هدف را می بینم.
پیرمرد فرمان می دهد: پس تیرت را بینداز. تیر بر نشان می نشیند.
پیرمرد می گوید: عالی بود، موقعی كه تنها هدف را می بینید نشانه برایتان درست خواهد بود و تیرتان بر طبق میلتان به پرواز در خواهد آمد.
بر اهداف خود متمركز شوید.
تمركز افكار بر روی هدف به سادگی حاصل نمی شود. اما مهارتی است كه كسب آن امكانپذیر است و ارزش آن در زندگی همچون تیراندازی بسیار زیاد است.
اختلال نوشتاری دانش آموزان
(علل و راهکارها)
مقدمه:ویژگی اصلی بیان نوشتاری توانایی پایین سازمان دهی و ارایهی اطلاعات به شكل نوشتاری در مقایسه با توانایی قویتر در سازماندهی و ارایهی اطلاعات به شكل شفاهی- كلامی (مانند گویههای كلامی در آزمون هوش) است. در صورتی كه مشكل فقط به صورت املانویسی باشد و بیان افكار به صورت نوشتاری مشكلی نداشته باشد، احتمال وجود نارسایی در پردازش واج شناختی به عنوان یكی از ویژگیهای اختلال خواندن بیشتر است. اگرچه افرادی كه اختلال بیان نوشتاری دارند معمولاً ضعف املا نیز دارند ولی در دستور زبان، اصول نگارش و موضوع برای نوشتن نیز ممكن است مشكل داشته باشند. نوشتههای آنها بسیار ساده و كوتاه است و به علت داشتن مشكلات دستور زبان و خطاهای اصول نگارش نمیتوان مطلب را به خوبی دنبال كرد. ضعف در مهارتهای نوشتن چند دلیل دارد. در برخی از موارد، نارساییهای موجود در یكپارچه سازی دیداری ادراكی و هماهنگی حركتی عامل بروز مشكل هستند.
